HÍREK : COLORADO V2 VÉGLEGESÍTVE !!!: |
COLORADO V2 VÉGLEGESÍTVE !!!:
Normen 2013.12.04. 15:15
COLORADO V2 VÉGLEGESÍTVE !!! : Alapos meglepetésként a Hammerpoint bejelentette, hogy a Colorado V2 tesztüzemmódnak vége és hamarosan, vélhetően ma éjjel átállnak a szerverek az éles bevetésre. Az átállás várhatóan több órás leállást fog eredményezni. Mindenesetre nagy valószínűség szerint, holnap már mindenki az új Colorado térképen fog kalandozni.
COLORADO V2 VÉGLEGESÍTVE !!!
Alapos meglepetésként a Hammerpoint bejelentette, hogy a Colorado V2 tesztüzemmódnak vége és hamarosan, vélhetően ma éjjel átállnak a szerverek az éles bevetésre. Az átállás várhatóan több órás leállást fog eredményezni. Mindenesetre nagy valószínűség szerint, holnap már mindenki az új Colorado térképen fog kalandozni.
- Az átállást követően a Colorado V1 térképen található Personam Locker-ek bekerülnek a játékos Globális Inventory-jába (safe zóna).
-A Colorado V2 teszt szerveren található Personal Locker és a benne található tárgyak nem kerülnek be a Globális Inventory-ba hanem törlésre kerülnek. Aki teheti vigyen be mindent a védett zónába. A Personal Lockerek ahhoz kerülnek vissza akik először letették, Függetlenül attól, hogy valaki más feltörte, és megváltoztatta a jelszót.
- Természetesen minden privát és egyéb játék szerver az új térképpel fog tovább üzemelni (Premium, Private, Official, Veteran, Trial).
A játékba bevezetett új küldetések minden szerveren, szerver típuson elérhetőek lesznek.
PATCH 2013.12.04
Tegnap este, illetve ma hajnalban érkezett egy kisebb patch is a V2 mellé. Lássuk mit is tartalmazott dióhéjban az elmúlt időszak legjelentősebb fejlesztése:
-A Colorado V2 térkép teljes integrációja megtörtént minden szerver típusra. A teszt szerver továbbra is üzemel, a folyamatosan végzett kisebb javítások fejlesztések kipróbálása, ellenőrzése céljából.
-A Colorado V2 térképen több kisebb frissítés lett végrehajtva a városban elrendezett berendezések, tárgyak, valamint a zombik mozgását illetően.
-Frissítésre kerültek a küldetések, illetve több új küldetés is bekerült a rendszerbe.
-Beépítésre került egy új üzenet rendszerbe a,i értesíti az ügyfeleket amikor a kiszolgáló tulajdonosa változik (ASR/ASP szabályainak megfelelően).
-A játék motorjának optimalizálása annak érdekében hogy javítsa általános az FPS értékeket. A játék sajnos továbbra is meglehetősen erőforrás igényes lett. Aki eddig HIGHT vagy ULTRA beállítások mellett 40 FPS körül tudott játszani, mostantól be kell érnie MEDIUM beállításokkal, ha ugyanazt az FPS számot szeretné elérni.
-Hozzádtak egy új üzenetrendszert, mai jelzi majd a játékosoknak hogy a Globális Inventory közel áll a maximumhoz (ezek szerint mégsem kaptuk vissza a végtelen slot számot ?)
-Az MP5/10 géppisztolyra felszerelhető mostantól az Modular Aluminium Combat Grip.
-A privát szervereken a bérleti díjat megnövelik 10%-al.
|
Pipin: Tegnap voltam megint Clearviewban , és igazad van , még egy kicsit tapasztalt játékosnak is rémálommá válnak a csoportosan összeverődőtt zombik amik 100 m ről rádrohannak és mindezt együtt sprinter vágtában. Egy ilyen 9 fős csapathoz nyílt terepen 2 stanag 60 tár ás 5 antibio + 2 újraéledés kellet. Mert nem vot hova futni, egyes zombik nem voltak egymásról leválaszthatóak és elfutni nem lehett sehova. :) és marhaként pont a rendőrség háta felé jampáztam :)
Ennek ellenére én nem bugnak , hanem új zombi viselkedésnek mondanám kisebb defektekkel. Anno volt egy video amiben bemutaták, hogy a zombik csoportba verődve hullámozva követnek egy játékost és ez lesz az új zombi viselkedés egyik momentuma:) A mostani viselkedés ugyanez csak van 3 defektje ami szerintem ahogy te is mondod probléma de nem bug : túl érzékenyre lettek beállítva, túl gyorsak , és a kiablos és sprintelős zombik előfordulása túl gyakorni. Mert amúgy ez a fejta zombi "AI" nem lenne problémás, kezelhető lenne , de így , hogy mindent egyszerre csinálnak szinte mindannyian kést rémálom.
A másik probléma a mennyiség / újra éledés arány. Régen sok volt de lassan élettek újá , most kevesen vannak de marha gyorsan újra élednek.
Ezenkivül van még egy dolog ami kiborító néha, a zombik a föld fölött 10 cmmel járnak, oké Drakula bácsi megtanította a levitációt de ezzel együtt hangot sem adnak a talajon, vagyis ha nem figyelsz simán rádugrik 2-3 full slient módban :( ez meg nem vicces.
Ami érdekes Camposban ugyanúgy mennek a csaták , igaz kisebb intenzitással de 2-3 átmenve a területen jókat lehet ott is pvp-zni igaz a tetők adta fölötte - mögötte vagyok előny elveszett :( Ami probléma nincs miért pvp -zni hiszen nincs értelme a hídat megtartani mert nincs ott semmi :)