infestation.gportal.hu



















A játékban lévő pontos idő !







KÉSZÜL !!!!!



Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
     
HÍREK
HÍREK : Hogyan működik a játékban a bevitt sebzés:

Hogyan működik a játékban a bevitt sebzés:

Normen  2013.09.15. 17:07

Hogyan működik a játékban a bevitt sebzés: Mivel van egy kis pangás a hírekben mostanság ezért úgy gondoltam talán többeteket érdekelhet ha írok egy rövid ismertetőt arról, hogy működik a játékban a különböző fegyverekkel kiosztott sebzések értékeinek módosulása. Az általam leírtak ne hivatalosak, illetve nagyrészt hivatalos forrásból származnak. Konkrét ismertetőt, leírást ezzel kapcsolatban nem találtam sehol, de remélem azért segítségetekre lesz a cikkem és esetleg tartalmaz olyan elemeket amit esetleg többen nem tudtatok, nem ismertetek eddig.


Mivel van egy kis pangás a hírekben mostanság ezért úgy gondoltam talán többeteket érdekelhet ha írok egy rövid ismertetőt arról, hogy működik a játékban a különböző fegyverekkel kiosztott sebzések értékeinek módosulása. Az általam leírtak ne hivatalosak, illetve nagyrészt hivatalos forrásból származnak. Konkrét ismertetőt, leírást ezzel kapcsolatban nem találtam sehol, de remélem azért segítségetekre lesz a cikkem és esetleg tartalmaz olyan elemeket amit esetleg többen nem tudtatok, nem ismertetek eddig.

Mint mindenki tudja a játékban alapvetően kétféle fegyver típust tudunk megkülönböztetni. Ütő és vágó fegyvereket. amik tulajdonképpen mind ütőfegyverként funkcionálnak. Valamint a lőfegyvereket.

Az ütőfegyverek: Az ütőfegyverek sebzés értékei állandóak, nem változnak. Zombik esetében csak és kizárólag a fejre mért ütések okoznak sérülést a célponton. A testre, karokra, lábakra mért ütések teljesen haszontalanok.  A fejre mért ütések az adott ütő fegyver képességeihez mérten hatásosak. Értem ez alatt hogy némely tárggyal akár 8-10 pontos találatra is szükségünk lehet )pl. Flashlight, Kandy Kane), míg más eszközökkel akár 2 ütés is elegendő lehet ha pontosan sikerül a fejet, illetve a fejzózát eltalálni (pl. Katana, Jokoto Katana, Matchete, Hatchet). Az ütőfegyverek sebzéseinek értékeit megtaláljátok az oldalon a baloldali menüben.

A lőfegyverek: A lőfegyverek hatásait rengeteg dolog befolyásolja a játékban. A legfontosabb tényezők a fegyver típusa (karabély, sörétes, maroklőfegyver, stb.), az okozott sebzés alapértéke, a lövés távolsága valamint a lőszer típusa (sörétes vagy normál lőszer). Ezen felül egy lőfegyver hatásosságát befolyásolja a lövéskor érzékelhető hátrasiklás (ez gyakorlatilag a célkereszt elmozdulásának mértéke a lövéskor), a tűzgyorsaság (lövésszám/perc), a fegyver szórása (ez a pontosság adott távolságon belül). Ezekről a tényezőkről pár szót írtam a fegyverleírásoknál is és a fontos adatokat természetesen megtaláljátok az oldalon a baloldali menüben.  Zombik esetében rendszerint távolságtól, sebzés értéktől függetlenül elég egyetlen jól irányzott fejlövés a zombi elpusztításához. Bárhol másutt találjuk el a zombit, a lövésünk hatástalan maradt.

Játékosok esetben a lövésünk hatását, sebzésünk mértékét sok tényező befolyásolja.  Ebből a legfontosabb alapérték a sebzésmodell módosító értéke. Ezen felül a másik legjelentősebb tényező a lőtávolság. Ha egy fegyver hatásos lőtávolságnál nagyobb távolságra adunk le lövéseket, a lőtávolság növekedésének arányában csökken az adott fegyver sebzése. Minél messzebb lövünk, annál kisebb a sebzésünk. Ez akár a teljes nulla értékig is elmehet a távolságtól függően. Egy sörétes fegyverrel a fegyver hatásos lőtávolságán belül akár egyetlen lövés is elegendő lehet az ellenfél leterítéséhez. Azonban a hatásos lőtávolság másfél, kétszeres értékénél a sebzésünk akár nulla érték is lehet. Kétszeres távolságon biztosan nem viszünk be sebzést.
A többi lőfegyvernél a fegyver teljes sebzését a hatásos lő távon belül kapjuk meg, ez általában 10 és 100 méter között változik az adott fegyverhez mérten. Erre találtok adatokat a fegyverek leírásainál. HA a hatásos lőtávolságnál messzebb lövünk akkor a bevitt sebzés csökkenni kezd. Ettől függetlenül ha elég lövésünk jut célba egy pl. 80 m. hatásos lő távval rendelkező fegyverrel is eltehetünk bárkit láb alól akár 200 méterről is. Sajnos a sebzés csökkenés,a  lőtávolság arányához viszonyítva sehol nincs részletezve, így csak hozzávetőlegesen becsülhetjük meg. Tapasztalataim szerint nagyjából úgy működhet a dolog, hogy a hatásos lőtáv kétszeresén a fegyverünk sebzésének felét kapjuk, a hatásos lő táv négyszeresén a fegyver  sebzésének tizenhatod részét. Azaz fordított arányban, négyzetesen csökken a sebzésünk megközelítőleg.

 

A sebzésmodell és annak módosulása:

Játékosok esetében az ütőfegyverek, lőfegyverek  sebzésének hatásait elsősorban a sebzésmodell befolyásolja. Ez a sebzésmodell különbséget tesz a fejre, testre, lábakra és kezekre mért ütések hatásaiban. Ezeket a módosító értékeket további eszközökkel befolyásolhatjuk. Páncélok, sisakok használatával.

Bármely fegyverrel a sebzés pontos fejet ért találat után kap egy kétszeres módosító szorzót. Ha testre mért sebzést számolunk ez az értén egy egyszer szorzó (tehát a fegyver valódi alapsebzése). Ha a karokat, lábakat találjuk el akkor ez a módosító érték 50%. Tehát a bevitt sebzésünk felét kapjuk meg a célponton.

Páncélok: A játékban lehetőség van különféle testvédő páncélok viselésére. Ezek a páncélok módosíthatják a minket ért sebzés értékeket. Mivel a páncélokat a testünkön viseljük, ezért csak a testfelületet ért sebzéseket redukálják, csökkentik. A páncélok védelmi értékeit megtaláljátok a tárgy leírásában a baloldali menüben.

Nézzünk egy gyakorlati példát.  A testünket ért sebzés értéke egy egyszeres szorzó befolyásolja, tehát nem módosul. Ha a lőfegyverünk pl. egy FN SCAR CQC gépkarabély  sebzése 30 a hatásos lőtávon belül és van rajtunk egy Guerilla páncél ami 25%-os sebzést redukál akkor egy testre mért találat esetén a kapott sebzésünk  22,5 lesz. Máris jobb a helyzetünk mert a 3-4 találatot követő elhalálozás helyett, 4-5 találat szükségeltetik a likvidálásunkra.

Sisakok: A játékban különböző sisakokat, fejvédőket  is viselhetünk. Ezek szintén módosíthatják a minket ért sebzés értékét, de természetesen csak a fejlövések esetében. A sisakok védelmi értékeit megtaláljátok az oldalon a baloldali menüben.

Maradjunk az előző példánál amikor egy FN SCAR CQC gépkarabélyból lőnek ránk. A fegyver alap sebzése 30.  Fejlövés esetén ez kap egy 200%-os értéket, tehát 60 a bevitt sebzés. Gyakorlatilag két lövéssel eltesznek minket láb alól. Ha felveszünk egy  K.STYLE HELMET sisakot aminek a védelmi értéke 30%, máris jobb a helyzetünk. A kapott 60 értékű sebzés helyett egy lövés esetén 42 értéket sebződünk. Tehát nem két, hanem minimum 3 lövésre lesz szükség a likvidálásunkra. Természetesen ezek az értékek a használt lőfegyver, a távolság stb. hatásaira változhatnak.

Remélem nem bonyolítottam túl az ismertetőt és tudtam valamit segíteni nektek. Talán magyarázatot találhattok arra, hogy miért van az, hogy mások 1-2-3 lövéssel leszednek benneteket, miközben nektek, nekünk bele kell lőni egy fél tárat az ellenfélbe mire elfekszik. Nem mindegy hogy hova lövünk, mi van rajtunk, honnan és mivel lövünk.

9 hozzászólás
Csak regisztrált felhasználók írhatnak hozzászólást.
Utolsó hozzászólásokÚjabbak 1 KorábbiakLegelső hozzászólások
2013.09.17. 21:31
bendeguz

Szerintem összekeversz valakivel. Nem hiszem, hogy kellene bizonygatnom bármit is, főleg nem neked. Azt hiszel amit akarsz, ha azt hiszed álnéven írok egy anoním fórumon, hát tessék.

2013.09.17. 21:00
Pipin

Bendeguz!

Persze hogy egyetértesz vele, hisz te vagy Pimpa, csak álnéven. Ezt a vak is láthatja, felesleges próbálkozni a félrevezetéssel. Nem kell mindenkit hülyének nézni. Kb. az első hsz-edből tudtam, hogy te vagy pimpa :)

Nemrég azzal jöttél, hogy mennyi idős vagy, nem vagy hülyegyerek stb.. hát.. 37, vagy 38 évesen, nemtom már mennyit mondtál… elég fura hogy álnéven írogatsz, miután azt mondtad nem fogsz ide többet írni.

Nem érdekel engem különösebben, örülök ha más is elmondja a véleményét, de minek a műhiszti ? Meg azt sem értem, ha valakinek ennyire nem jön be egy játék, ennyire nem tetszik akkor mit erőlködik ? Miért nem hagyja a fenébe. Én nem szeretem pl. a böngészős játékokat, de nem is megyek oda egyikhez sem verni az asztalt hogy márpedig mekkora szar mindegyik és mekkora lehúzás, meg milyen rossz felé mennek a dolgok.  Hagyom a témát és kész. Aki szereti az beszélgessen róla, aki nem, az meg mit ossza az észt és nyavalyog mindenen ?

Egyetlen pozitív tartalmú hozzászólásod nem volt még. Akkor mit erőlködsz ?. Nem tetszik a játék rendben van. Nem kell vele játszani, de nem kell erőszakosan , ráadásul alpári módon bizonygatni mindenkinek, márpedig ez a játék szar. Mindenáron miért akarod a többieket is meggyőzni erről ?? Nem mindegy neked hogy aki szereti az miért szereti ? HA neked nem tetszik  hagyd a csudába és ennyi. Aki meg szereti az ne legyen azért szarfej a szemedben, mert szereti.

Komolyan mondom nem tudom eldönteni, hogy szánalmas vagy, vagy nevetséges :D.

(A BEnny Hill-es hasonlatod nagyon találó és helytálló, a többi szöveged eléggé ...........)

2013.09.17. 07:49
bendeguz

A zombik animációja olyan lett, mint a Benny Hill show végén a gyorsított össznépi kergetőzés. Nevetséges vagy inkább szánalmas még nem döntöttem el. A fű nagyok fakó libafosszínű lett. A zombidetektor meg ugrál a zöldből a pirosba és vissza. Biztos van benne rendszer, majd lefigyelem.

2013.09.17. 07:15
bendeguz

Láttam, hogy leugattátok pimpát egy előző hírnél. Teljesen egyetértek vele és kurvára igaza van. Eltolódik a pay to win felé a játék. A mai patch is ékes példája a haldoklásnak és az ilyen faszságokkal csak siettetik a véget... Bár érdekesnek találom, hogy állítólag van 1,3 millió felhasználó. Ha nagyon szerényen 10 dollárral számolom az 13 millió dollár csak az accountok ára, amit befizettek a népek, hogy játszhassanak. A köztes befizetésekről nem is beszélve. Hová a picsa tették a pénzt? Ez azért nem kis összeg lássuk be...

2013.09.17. 06:52
bendeguz

Reduced number of servers!

  • Official servers: from 50 to 25
  • Premium servers: from 20 to 10
  • Veteran servers: from 20 to 10
  • Trial servers: from 30 to 15
2013.09.15. 21:35
TWFKain

Norman, bár nem ide tartozik de ide irom mivel elkezdek ismét dolgozni nem leszek csak hétvégente ezért légyszi ne rakj ki a klánbol !Addig is jó lootot mindenkinek és sikeres PVP t !Bendeguz vártalak ts en de nem jöttél ha gondolod hétvégén gyere fel .Jó játékot mindenkinek.

2013.09.15. 20:12
Pipin

Ja és köszünjük a leírást, nekem hasznos volt pedig túl vagyok sok száz óra játékidőn már. Asszem április vége, május eleje óta játszom már, de ezeket az értékeket nemtudtam pontosan, csak selytettem.

Még annyit fűznék hozzá, hogy a páncélok értékeit állandóan változtatják a fejlesztők. Szal nem biztos hogy helyesek az értékek amik az oldalon kint vannak. Bár azt nem tudom, hol lehetne megnézni őket. Hol felerősítik, hol legyengítik a páncélokat. Már nem tudni hol járnak most az értékek.

2013.09.15. 20:07
Pipin

Nekem két karakternek teljesen fullra ki van rakva a Skill Tree, ezért talán nem írok hülyeségeket. Szal az én tapasztalatom:

A mozgási energiára (sprint) tett skillek biztosan működnek.  A hátizsákba pakolható tárgyak súlya szintén csökken a megfelelő skill kirakásával (elég jelentősen). A fegyver képességeknél a hátrarúgást csökkentő skill, a levegő visszatartás idejét növelő skill (Concentration 1-2, mesterlövész puskáknál) szintén működik, jól érzékelhetően. 

A gyógyszerek hatékonyságát fokozó FieldMEdic képesség szintén nagyon sokat számít. Ha maxon ki van rakva (1-2-3 szint), a zöld a bandázs annyit gyógyít mint egy antibiotikum egy kezdő karin. Ez is jól látható és érzékelhető.

Amin nem vettem észre semmi változást az a CloseCombat képesség ami az ütőerőt növeli. Kezdő kari ugyanúgy két ütéssel öli a zombit katanával. mint az akinek mind a három ki van rakva. MetalBattal 3 ütés a zombi ha kezdő a karid ha ki van rakva mind a három képesség stb.  Lehet csak playere érvényes a skill.

Ami szintén jól érzékelhető különbséget ad az a  Survuval ág utolsó előtti skillje a HArdened. Ezt ha kirakod tényleg érzékelhetően kevesebbet sebződik az ember. Viszont az utolsó skill a WalkerStalker ami a lopakodást erősíti fel az elég fura. Szinte elsétálhatsz a zombik mellett ha kirakod. Nagyon jelentősen befolyásolja a lopakodásod DE.. ha az ember gyűjtöget, vagy be akar menni sok zombi által őrzött helyre akkor szívás a használata. Sokkal nehezebb miatta ksiednei 1-2-3-asával a zombikat mert ha közel mész nem jönnek rád, da ha suhintasz egyet ugyanúgy rájönnek messziről mintha nem lenne kiarkva. Így mindig több zombi támad meg, mintha nem lenne kirakva a képesség. Szal jó is meg nem is, de többnyire nem.

A kaja, pia képességek is jók, lényegesen tovább bírja az ember étlen, szomjan ha ki vannak rakva. Összességében azt kell mondjam jól működnek a skillek, de nem lesz az ember superman tőlük egyáltalán. PVP-ben szinte alig számítanak valamit. Kopasz karival ugyanúgylehet jót vagy rosszat PVP-zni mint azzal aminek max skillje van.


2013.09.15 18:11
bendeguz

„  

A passzív skillek működnek egyáltalán? A több HP vagy a nagyobb sebzés? Ha igen mennyivel több vagy nagyobb? A halkabb léptek az működik, mert hallani amint teszek rá halkabban koppan a léptem. A többit nem vettem észre...

2013.09.15. 18:11
bendeguz

 

A passzív skillek működnek egyáltalán? A több HP vagy a nagyobb sebzés? Ha igen mennyivel több vagy nagyobb? A halkabb léptek az működik, mert hallani amint teszek rá halkabban koppan a léptem. A többit nem vettem észre...

Utolsó hozzászólásokÚjabbak 1 KorábbiakLegelső hozzászólások
     

Ezen a weboldalon a II. Világháborúban rendszeresített, magyar fejlesztésű, vagy Magyarországon hadrendbe állított harckocsikról, páncélozott harcjárművekről, vontatókról és egyéb önjáró hadieszközökről olvashattok.   Üdvözlök mindenkit a WotHungary csapata nevében! Az oldalon megtaláltok minden információt a World of tanks-ról, oktató videókat, modokat, híreket! Total War, magyar rajongói oldal Google PageRank Toplista


Ha te is könyvkiadásban gondolkodsz, ajánlom figyelmedbe az postomat, amiben minden összegyûjtött információt megírtam.    *****    Nyereményjáték! Nyerd meg az éjszakai arckrémet! További információkért és játék szabályért kattints! Nyereményjáték!    *****    A legfrissebb hírek Super Mario világából, plusz információk, tippek-trükkök, végigjátszások!    *****    Ha hagyod, hogy magával ragadjon a Mario Golf miliõje, akkor egy egyedi és életre szóló játékélménnyel leszel gazdagabb!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, nagyon fontos idõnként megtudni, mit rejteget. Keress meg és nézzünk bele együtt. Várlak!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését!    *****    rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com    *****    Vérfarkasok, boszorkányok, alakváltók, démonok, bukott angyalok és emberek. A világ oly' színes, de vajon békés is?    *****    Az emberek vakok, kiváltképp akkor, ha olyasmivel találkoznak, amit kényelmesebb nem észrevenni... - HUNGARIANFORUM    *****    Valahol Delaware államban létezik egy város, ahol a természetfeletti lények otthonra lelhetnek... Közéjük tartozol?    *****    Minden mágia megköveteli a maga árát... Ez az ár pedig néha túlságosan is nagy, hogy megfizessük - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Aktív közösség    *****    Az oldal egy évvel ezelõtt költözött új otthonába, azóta pedig az élet csak pörög és pörög! - AKTÍV FÓRUMOS SZEREPJÁTÉK    *****    Vajon milyen lehet egy rejtélyekkel teli kisváros polgármesterének lenni? És mi történik, ha a bizalmasod árul el?    *****    A szörnyek miért csak éjjel bújnak elõ? Az ártatlan külsõ mögött is lapulhat valami rémes? - fórumos szerepjáték    *****    Ünnepeld a magyar költészet napját a Mesetárban! Boldog születésnapot, magyar vers!    *****    Amikor nem tudod mit tegyél és tanácstalan vagy akkor segít az asztrológia. Fordúlj hozzám, segítek. Csak kattints!    *****    Részletes személyiség és sors analízis + 3 éves elõrejelzés, majd idõkorlát nélkül felteheted a kérdéseidet. Nézz be!!!!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, egyszer mindenkinek érdemes belenéznie. Ez csak intelligencia kérdése. Tedd meg Te is. Várlak    *****    Új kínálatunkban te is megtalálhatod legjobb eladó ingatlanok között a megfelelõt Debrecenben. Simonyi ingatlan Gportal