infestation.gportal.hu



















A játékban lévő pontos idő !







KÉSZÜL !!!!!



Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
     
HÍREK
HÍREK : Új grafikai motor, új Colorado térkép

Új grafikai motor, új Colorado térkép

Normen  2013.07.27. 13:28

Új grafikai motor, új Colorado térkép: Vélhetően minden „régebbi” játékosnak valószínűleg feltűnt, hogy elég régen volt javító, vagy más jellegű Patch a játékban. Azt gondolhatnánk, ez azért van mert a fejlesztők nemigen munkálkodnak. Az igazság az, hogy azért lassult a patch debütálás, mert nagyon komoly munkálatok folynak a háttérben. Jonny Truant „Senior Pruducer” a játék egyik fejlesztője nemrégiben kiadott egy közleményt amiben leírta hogy hamarosan teljesen új grafikai motor érkezik a játékhoz és kissé átépül és megnő Colorado térkép is.



 Vélhetően minden „régebbi” játékosnak valószínűleg feltűnt, hogy elég régen volt javító, vagy más jellegű Patch a játékban. Azt gondolhatnánk, ez azért van mert a fejlesztők nemigen munkálkodnak. Az igazság az, hogy azért lassult a patch debütálás, mert nagyon komoly munkálatok folynak a háttérben. Jonny Truant „Senior Pruducer” a játék egyik fejlesztője nemrégiben kiadott egy közleményt amiben leírta hogy hamarosan teljesen új grafikai motor érkezik a játékhoz és kissé átépül és megnő Colorado térkép is.

Az elmúlt pár évben foglalkoztam több MMO játékkal és rendszeresen olvastam több fejlesztői blogot is ami a saját játékuk körüli történésekkel foglalkozik. Megvallom őszintén kevés szimpatikusabb, korrektebb és szerényebb fejlesztővel találkoztam mint Jonny Truant. Rendkívül korrekten és barátságos hangnemben ír a játékosok felé. Nem utolsó sorban végtelen türelemmel a felesleges vádaskodók a játékot nem ismerők vélt, gyakran nem valós problémáira is nagyon szerényen és korrektül válaszol. A kis bevezető után nézzük mit is mesélt el nekünk nagy vonalakban Jonny Truant a közelgő új változásokról. Mivel az angolom igen gyenge, ezért nézzétek el nekem, hogy nem tükörfordításban írom le az általa elmondottakat és nem is részletezem ezeket teljesen, csupán a lényeget emelném ki. 

Mivel a játékot fejlesztő cég (Hamerpoint) a meglévő játékmotort meglehetősen korlátozott képességekkel szerezte be. Amennyire én tudom nem saját munka volt, hanem megvásárolták és erre építették fel a játékot, emiatt volt elég sok probléma mivel nem első kézből fejlesztették am otort. Ez nem ritka a játék világban hisz gondoljátok el mennyi játék készült az Unreal, vagy a Crisis motorjára. Hamar nyilvánvaló lett, hogy a jelenlegi motor a korlátai miatt nem elegendő az új, nagyobb és részletesebb térképek futtatására. Ezért már a kezdetektől munkálkodtak egy új grafikai motoron ami jelentősen fejlődött az elmúlt 8 hónapban. Ennek köszönhetően a játék, legfőképpen a terep nagy változásokon fog majd átmenni. Talán tudjátok már páran, hogy készül egy új, hatalmas térkép „CALIFORNIA” ami a jelenlegi Colorado térképp közel 7 szerese lesz méretben. Ehhez mindenképpen fejlesztésre, és újításokra volt szükség.

ÚJ COLORADO:

Először úgy gondolták, hogy az új, részletgazdagabb és optimalizáltabb grafikai motort egyszerűen csak áthelyezik a meglévő Colorado térképre, de a tervezés fázisaiban úgy döntöttek végül hogy ez aligha bizonyul elegendőnek, ezért a Colorado V2 nemcsak külsejében, grafikai látványvilágában, optimalizáltságában hanem méretében is jelentős változáson fog átesni.

Azt nyilván mindenki láthatta, hogy a terep, főleg a hegyek textúrái bizony hagynak némi kivetnivalót maguk után.  A terep textúrák nagyrész homályosak, elnagyoltak. Főleg a hegyek, sziklásabb terepek tövénél, aljában. Sajnos az új technológiai motor eleinte eléggé kiszámíthatatlan és instabil volt. Végül június elején olyan fejlesztési stádiumba, stabilitási fázisba jutott ami már megfelelt az elképzeléseknek. Elkezdődhetett a művészek, tervezők,  mérnökök munkája. Mivel CAlifornia térkép még elég soká várat magára, ezért úgy határoztak hogy Colorado is jelentős változásokon fog átesni. A vizuális fejlesztéseken kívül egy ésszerűbb, valószerűbb Colorado létrehozása volt a cél. 

Lássuk miben fog változni Colorado:

- Az új Colorado térkép bejárható területe nagyjából 1,7 szerese lesz a mostaninak. Az eredeti térkép kb. 8,2x8,2 Km. nagyságú volt és ennek a területnek  a terep adottságai miatt kb. 40-50 négyzetkilométernyi része volt bejárható. Az új térkép 10,2x10,2 méretű lesz és 100% mértékben bejárható. A hegyek szinte mindenütt bejárhatóak, megmászhatóak lesznek kevés kivétellel. A térkép bejárható mérete 105 négyzetkilométer lesz.

- A terep részletességi szintje 4 szeresére nő, de ez elvileg az optimalizációnak köszönhetően nem okoz sebesség problémákat. A terepmotor lényegesen gyorsabb lesz mint az előző.  A gyengébb gépekkel rendelkezők nagy skálában változtathatják majd a teljesítményt és FPS nyereségre számíthatnak az új motortól.

- A terep geometria módosításának köszönhetően a terep nyitottabbnak, természetesebbnek, valószerűbbnek fog tűnni. Mivel szinte mindenhova fel lehet majd menni, így az eredeti térkép valóban csaknem kétszeresére nő a bejárható terület mértékét tekintve.

- A meglévő, jól ismert területek, települések, helységek megmaradnak. Itt-ott kicsit eltolódhatnak, de a jól ismert helyeket továbbra is bejárhatjuk. Ezen felül lesznek új települések, helységek hogy kiegyensúlyozottabb, színesebb legyen a játékmenet.

- Új spawn pontok lesznek mind a játékosok, mind pedig a megjelenő tárgyak, zombik számára. 

Az új megjelenés, az új grafika:

Mint már említésre került a bejárható terület 1,7 szeresére növeli Colorado térképen történő kalandozásaink lehetőségét. Alapvetően ez azt jelenti, hogy rengeteg új helyszín várja a felfedezőket, túlélőket. Sok régi település más településekkel kerül úthálózattal összekötésre. Módosulnak a Safe zónák helyei, vagy környezetük.

Az új térképről kaptunk egy képet is, amit a régi térképpel együtt mutatok be nektek, a könnyebb összehasonlítás érdekében:

 (katt a képre a nagyobb mérethez)
 

Az új motornak köszönhetően nemcsak a térkép méretét lehetett jelentősen megnövelni, hanem a terep, a terep elemek részletességét, megjelenését is. Legjobb példája ennek ha összehasonlítjuk a településeket összekötő úthálózat, valamint az út menti szegély megjelenítését:

(katt a képre a nagyobb mérethez)
 

A nagyobb településeken kívül a terepen szétszórva több kisebb búvóhely, rejtett helyszín  található ami felfedezésre vagy akár berendezésre vár. Ezeken a helyeken, búvóhelyeken akár a klánok is kiépíthetnek maguknak védelmi helyszíneket, bázisokat. Módosul a loot és spawn rendszer, az adott terület sajátosságai, típusa szerint jobban érezhetjük a loot rendszeren hogy mi az a zsákmány amire nagy valószínűséggel számíthatunk egy adott területen belül. Jobban ki tudjuk számítani, hol találhatunk lőszert, fegyvert, egyéb eszközöket. Persze emiatt valószínűleg a jól kiszimatolt régi helyek is kissé módosulni fognak, reméljük kisebb mértékben majd.

A zombik intelligenciája, mozgása is javulni fog. Erről a későbbiekben külön híradásban fogják a játékosokat értesíteni.

Annak érdekében hogy a terep és a grafika megfelelő legyen nagy munkát fektettek a tervezésbe. A legjobb az lett volna ha a fejlesztők személyesen elutazhattak volna Colorado-ba de ezt sajnos a cég anyagi lehetőségei nem teszik elérhetővé. Ezért rengeteg tájképet, művészi rajzot, filmet stb. elemeztek és azok alapján igyekeztek élethűen lemodellezni a Colorado-ra jellemző megjelenési módokat. Egy nagyon hosszú folyamat vette kezdetét amiben elkezdődött Colorado lemodellezése aminek  végén nagyon szép és részlet gazdag térkép került megalkotásra. A folyamatról, és az eredményről néhány kép rendelkezésünkre áll:

(katt a képre a nagyobb mérethez)
 
  

Végezetül néhány bemutató kép a végeredményről. A magam részéről a grafikai látvánnyal eddig is meg voltam elégedve. Egy ilyen játékhoz több volt mint elég. A fények, a napfelkelte, az árnyékok nagyon tetszettek eddig is. A hegyek tényleg hagytak némi kivetnivalót, de funkciójukat ellátták így engem nem zavar a homályos, pixeles megjelenítés. Az új képeket elnézve nem akármilyen fejlődésnek lehetünk szemtanúi. Reméljük valóban nem megy  jelentősen  a sebesség rovására. A látvány nagyon sokat fejlődik. Igaz gyorsulást ígérnek a fejlesztők, de azért a régebbi gémerek tudják, hogy a szebb látvány, akármit is mondjanak valószínűleg nagyobb erőforrásigényt is takar. Bár ne legyen igazam. A fejlesztők szerint a játék gyorsabb és szebb lesz mint most. Lássunk pár ínycsiklandó képet:

(katt a képre a nagyobb mérethez)




Arra vonatkozólag, hogy pontosan mikor érkezik meg az új Colorado térkép és vele az új grafikai motor sajnos nem találtam információt. Nem tudtam a témával annyit foglalkozni amennyit szerettem volna a korlátozott szabadidőm miatt. Mennem kell mindjárt dolgozni, de szerettem volna nektek még ma hírt adni erről a remek dologról. Remélem tetszik sokatoknak a híradás és az érkező új tartalom. További jó játékot és sikeres loot-ot mindenkinek !

Normen

8 hozzászólás
Csak regisztrált felhasználók írhatnak hozzászólást.
Utolsó hozzászólásokÚjabbak 1 KorábbiakLegelső hozzászólások
2013.07.30. 13:59
Normen

Szerintem nem kell aggódni. Az új grafikával nyerni fogunk elvileg egy kis FPS-t. Bár szerintem ez a játék már most is meglehetősen baráti gépigényű. 3-4 éves a gépem és ultrán simán megy 35-50 FPS-el a játék ami azért nem kis dolog. Inkább azok aggódhatnak, akiknek 6-8 éves a gépük és már akkor is gyenge közepes, vagy gyenge volt játékra. Nyilván nem lehet 2013-ban úgy fejleszteni egy grafikai motort, hogy a régi, elavult technológiákra is építsen.  Ez rengeteg plussz költséggel járna és a játékosok néhány %-át érintené csak. Akinek „viszonylag” korszerű a gépe, DirectX 10.1 vagy  11 generációs VGA-ja van már, annak nem kell aggódnia, ők egészen biztosan nyernek a dologgal FPS-ben, a játék élményről nem is beszélve :).  Egy 5-6 éves Radeon 4870 (azóta már 3 új VGA generáció jelent meg) jó esélyekkel indul akár a Medium-Hight beállításokra is ha van mellé legalább egy kétmagos CPU.


2013.07.30 04:55
Tsabesz

„ Én komolyan aggódom, hogy jóval erősebb gép lesz szükséges az élvezhető játékhoz az új grafikával.

2013.07.30. 04:55
Tsabesz

Én komolyan aggódom, hogy jóval erősebb gép lesz szükséges az élvezhető játékhoz az új grafikával.

2013.07.28. 18:46
Normen

Sajnos nekem is a saját bőrömön kellett megtapasztalni, hogy nem szabad habozni. Eleinte elhatároztam hogy a "Jó" oldalra fogok állni és a törvény oldalán indulok el a hírnévszerzésben. Azonban akármikor futottam össze bárkivel, azonnal rám támadt. HA én elengedtem, elmentem mellette, köszöntem stb. akkor hátulról lőtt le. Egyik barátom pisztollyal mászkált Rocky-ban. Találkozott egy lőfegyver nélküli játékossal. Elengedte, szépen gyűjtögettek együtt mígnem a játékos az egyik házból egy Mossberg 590 sörétessel jött ki. Megvárta mamíg a cimborám elkezd egy zombival harcolni és úgy oldalba lőtte, hogy csak úgy repült. A játékfejelsztők is azt írták valahol, hogy olyan játékot akartak létrehozni ahol farkastörvények uralkodnak, és a túllőknek a túlélés érdekében félre kell tenniük némely erkölcsi hozzáállásukat. Tnyleg olyan kicsit mint a Walking Dead-ben (The Walking Dead filmsorozat, aki nem látta még azonnal nézze meg). HA habozol, lehet akit elengedsz az életedre tör a következő percben.

Volt oylan, hogy hárman mentünk és egy manus kruger 22 pisztollyal leszedte mind a hármunkat Smallvilleben. Pedig géppisztolyokkal, felpáncélozva voltunk mind a hárman. odajött egy szál ingben és szétlőtt minket sorban. persze ez az elajén volt, ma már aligha fogának meg így, de figyelmetlenek és gyakorlatlanuk voltunk. Nem tudtuk akkor még hogy az egyik PVP helyszín, Smallville :)

Úgy lettem Thug, hogy azokat szedtem le akik rám támadtak. Utána úgy döntöttem, senkinek sem kegyelmezek, mert csak rosszul járok. Ebben a játékban csak azokban bízhatsz, akiket személyesen ismersz az életben és együtt játszotok. A többiekben nem szabad. Nem szabad dilemmázni, elengedjem, vagy nem. MErt ha elengeded, nagy valószínűséggel ha ő lesz előnyös pozícióban le fog szedni. Leszedtek vagy 20-25 alkalommal egyébként, mire én szedtem le először valakit. Nem figyeltem, máson járt az eszem, elengedtem, köszöntem, nem lőttem rá stb.. mindig ráfáztam Ma már másképp játszom, túl vagyok 90 killem, már Outlaw vagyok innen nincs visszaút... és nem kegyelmezek :) Szeretnék egy Törvényszolga karit is, de rohadtul nehéz, mert a civilek neked mennek, és te nem lőheted le őket mert az leviszi a meglévő repud. Jobban ellenséged mindenki, mintha bandita lennél.

2013.07.28. 17:32
gombi

Persze, lehetett csak szimplán jó játékos. Nem is állítottam a cheat tényét csak megemlítettem. ;) Pont beszélgettünk, hogy mit csinálnánk, ha találkoznánk egy idegen játékossal. Én azt mondtam, hogy nem támadnék, de majd meglátom a szerzett tapasztalatok alapján, hogy fogok e ölni. Hát mostantól fogok, ha meglátok valakit és gyorsabb vagyok. :)

2013.07.28. 12:04
Pipin

Nem feltétlenül volt Cheater. Jártam már úgy én is hogy ketten voltunk fent, a másik meghívott partyba és amikor elfogadtam ott volt előttem kb. 30 méterre a THUG. Rám is jött, de gyorsabb voltam illetve nekem jobb volt a fegyverem, mert ő sörétessel jött, nálam meg IMITA 21 gépkarabély volt, 3 teli tárral :).  Az egyiket teljesen belelőttem :D.

Toltam már le 3 főt is, szerencse kérdése. Valóban volt régen olyan cheat mivel lehetett látni mindenkit a térképen, de ez a PunkBusterrel megszűnt. Hónapokkal ezelőtt használták. Van több videó is róla, de ez a fajta cheatet legalább 8-10 online játékra fejlesztik, láttam a weboldalunkat, fel volt sorolva hol működik. NEm akarok nekik reklámot csinálni. Infestationban ez már nem megy szerencsére.

Ha nyílt terepen voltatok és sűrűn látogatott, vagy kedvelt farm hely környékén könnyen kiszúrhatott. Éjjellátóval ellátsz akármeddig, mint nappal. HA neki volt, nektek nem máris oylan előnyben volt amit nehéz ellensúlyozni. HA van nála közepes, vagy nagyobb hatótávú fegyver, vagy Mosin Nagant, vagy M4, simán kiszed benneteket úgy hogy azt sem tudjátok hol lehet. Farmolni a déli területeken biztonságosabb. Északon több a player. Délen is leszedtek már párszor, de sokkal ritkábban találkozik az ember más játékossal. Éjszaka szerintem éjjellátó nélkül menni, félig öngyilkosság :) Bár én is sokat megyek úgy, rá is b…ok sokszor.

Sajnos szinte minden, sőt minden hasonló úgymond lövöldözős játékra folyamatosan fejlesztik a cehateket. Battlefielaben 10 szer annyian vannak mint itt (ezért hagytam abba végleg), pedig abba több százszor annyi pénzt tudnak tenni, mint ebbe a játékba. Ott sem tudják teljesen kiszűrni. Normen is írta valahol, hogy őt is vádolták csiterkedéssel mert jól ment a játék. Én is megkaptam már, soha nem használtam semmi hasonlót. Elvenné a játékélményt, és nekem az a legfontosabb.

Sokszor lecsíterkedik az embert, azt hiszik csal, csak mert jobban ismeri a játékot, a fegyvereket, a búvóhelyeket stb. Ha valakinek fullra ki van rakva a SkillTree azért az is számít, főleg a fegyver pontosságában. Szal nem mindenki csíter aki fénylik. Sőt a legtöbb csiter vád alaptalan. Csak éppen ez  divat.

2013.07.28. 11:35
gombi

Tegnap este megint 3-an játszottunk csapatban. A szerveren 9-en voltunk fent és volt egy THUG besorolású játékos. Tudtuk, hogy tartani kell tőle, de 3-an voltunk és éjszaka volt. Természetesen belefutottunk és leszedett minket anélkül, hogy láttuk volna. Ugyan város volt a közelben, de még távol voltunk. Érdekes volt. Nyilván nagyon jó felszerelése lehetett, ha így megtalált minket vagy cheatet használt. Állítólag van olyan, hogy az összes fent lévő játékost jelzi a térképen. Vagy nagyon ügyes volt vagy cheater. Az elkeserítő, hogy bizonyos emberek csalással játszanak és erre már van "iparág" is. Én biztos nem költenék több ezer forintot karakterre, mert még a prémium vásárlást sem tartom jó befektetésnek egyelőre. Szóval mennyire jó lenne, ha a PunkBuster tényleg végezné a dolgát, mert ugye a csalások kiszűréseére van. Erről még annyit, hogy a PunkBuster engem csak az 50-es szervereken enged játszani, mert a 100-asokrol csalás címszó miatt ledobb. Ez bosszantó!

2013.07.28. 10:26
Normen

A fejlesztők már régóta beígérték hogy lesznek a játékban járművek. Ehhez persze gyökeresen meg kell majd változtatni a jelenlegi játékmotor működését és a jelenlegi játék egyensúlyt. Először engem is zavart hogy a nagy távolságokat unalmas gyalogtúrával kell letolni. Aztán furcsamód, idővel már nem is zavart. Mert pl ez is keményen tolja a feszültséget. HA teli zsákkal kell mennem vagy 10-15 percet a vaultig. Az ember alig várja hogy beérkezzen már és folyamatosan pörög minden irányba nehogy meglepjék.

Egyébként a fejlesztők elmondták, hogy a csiterek miatt nincsenek még járművek. Ugyanis ha betennék, akkor a hackerek a meglévő heckek mellett az autókat is hackelnék, ill a járműveket. Pl. speed hackkel szaladnának a gépjárművek sebességével gyalog. Mivel a játék kliens alapú, így a járművekkel + 1 lehetőséget adnának a csitereknek. Amíg nem tudják ezt hatékonyan kivédeni, nem lesznek járművek a játékban.

Sajnos a játékkal kapcsolatban a feketepiac nagyon beindult. Havonta többszázezer dollár nagyságrendű a feketepiaci mozgás. Értem ezalatt a fegyver, karakter kereskedelem. A hackerek nagy része nem azért hackeli a játékot hogy minket bosszantson. Teszem azt hackekkel készít egy Assasin karit viszonylag rövid idő alatt és máris el tudja adni másnak akár 100 dolcsiért is. Gondoljuk csak el a WOW-ban külön iparág épül a karakter kereskedelemre. Bár meg kell mondanom van már karim 10 nap játékidővel, de egyértelműen biztosra nem tudnám megmondani, hogy találkoztam e-már csiterrel. Lehet csak simán nem ismerem fel, mert nemigen tudom mit kéne látni, tapasztalni mivel soha életemben nem csiterkedtem semmivel.

A DAy Z nem egy rossz játék, valóban nagyon hasonló én azt is kipróbáltam, de valahogy nem fogott meg és rengeteg buggal lehetett találkozni. Nyilván a végleges játék verzióban nem lesz annyi, de más a játékmenet, nemigazán paráztam semmitől, míg itt még az árnyékomtól is meg tudok ijedni :)

2013.07.27. 16:46
gombi

Köszi a híeket Normen!

Mivel eddig sehol nem olvastam a játékról én így nem számítottam rá, hogy lesz bármilyen fejlesztés, mert azt gondoltam, hogy a játék annyi, mint amennyi most. Nem gondoltam, hogy dolgoznak rajta vagy, hogy bővíteni akarják. Most az olvasás után már várom a játék új formáját, mert bár a mostani is elég jó, de az új szimpatikusabbnak igérkezik. Jó nagy bejárható terepet kapunk. Tegnap 3-an összejöttünk (3 magyar) és játék közben arról beszéltünk, hogy néha jól jönne egy autó vagy legalább bicikli. Az autó hangos és felfigyelnének rá. :) Néha nagyon sokat kell gyalogolni. Főleg, ha új karakterem van és mikor group-ban mennék valakivel akkor tuti a térkép túloldalára kell átmenni. Ha jól tudom akkor jön egy másik zombis játék a Day Z: Standalone és igen nagy a hasonlóság a két játék között. Ha  igaz a sztori akkor a DayZ az Arma II.-re készült mod és mivel nagyon jól sikerült és népszerű így önálló játéknak kiadják (vagy már adták) a Standalone-t. Mivel az Arma játékban vannak járművek így a DayZ-ben is. Ezért gondolom, hogy esetleg idővel a nagy térképeken megjelenhet "valami" itt az Infestationban.

 

Ha valaki játszana csapatba, illetve velem akkor Steam-en vegyen fel barátnak! robi227 néven vagyok. ;)

Utolsó hozzászólásokÚjabbak 1 KorábbiakLegelső hozzászólások
     

Ezen a weboldalon a II. Világháborúban rendszeresített, magyar fejlesztésű, vagy Magyarországon hadrendbe állított harckocsikról, páncélozott harcjárművekről, vontatókról és egyéb önjáró hadieszközökről olvashattok.   Üdvözlök mindenkit a WotHungary csapata nevében! Az oldalon megtaláltok minden információt a World of tanks-ról, oktató videókat, modokat, híreket! Total War, magyar rajongói oldal Google PageRank Toplista


A Múzsa, egy gruppi élményei a színfalak mögött :)    *****    Madarak és fák napjára új mesével vár a Mesetár! Nézz be hozzánk!    *****    Rosta Iván diplomás asztrológus vagyok! Szívesen elkészítem a horoszkópodat, fordúlj hozzám bizalommal. Várom a hívásod!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, egyéb épületek szigetelését kedvezõ áron! Hívjon! 0630/583-3168    *****    Ha te is könyvkiadásban gondolkodsz, ajánlom figyelmedbe az postomat, amiben minden összegyûjtött információt megírtam.    *****    Nyereményjáték! Nyerd meg az éjszakai arckrémet! További információkért és játék szabályért kattints! Nyereményjáték!    *****    A legfrissebb hírek Super Mario világából, plusz információk, tippek-trükkök, végigjátszások!    *****    Ha hagyod, hogy magával ragadjon a Mario Golf miliõje, akkor egy egyedi és életre szóló játékélménnyel leszel gazdagabb!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, nagyon fontos idõnként megtudni, mit rejteget. Keress meg és nézzünk bele együtt. Várlak!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését!    *****    rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com    *****    Vérfarkasok, boszorkányok, alakváltók, démonok, bukott angyalok és emberek. A világ oly' színes, de vajon békés is?    *****    Az emberek vakok, kiváltképp akkor, ha olyasmivel találkoznak, amit kényelmesebb nem észrevenni... - HUNGARIANFORUM    *****    Valahol Delaware államban létezik egy város, ahol a természetfeletti lények otthonra lelhetnek... Közéjük tartozol?    *****    Minden mágia megköveteli a maga árát... Ez az ár pedig néha túlságosan is nagy, hogy megfizessük - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Aktív közösség    *****    Az oldal egy évvel ezelõtt költözött új otthonába, azóta pedig az élet csak pörög és pörög! - AKTÍV FÓRUMOS SZEREPJÁTÉK    *****    Vajon milyen lehet egy rejtélyekkel teli kisváros polgármesterének lenni? És mi történik, ha a bizalmasod árul el?    *****    A szörnyek miért csak éjjel bújnak elõ? Az ártatlan külsõ mögött is lapulhat valami rémes? - fórumos szerepjáték    *****    Ünnepeld a magyar költészet napját a Mesetárban! Boldog születésnapot, magyar vers!